Thursday, March 12, 2009

Janji.....

Sebelum peperiksaan SPM tahun lepas, saya ada berjanji dengan anak saudara Norsyazureen bahawasanya saya akan memberikan ganjaran RM100 untuk setiap gred A1 dlm exam tersebut. Janji tersebut adalah sebagai pembakar semangat kepada beliau.

hari ni keputusan SPM keluar. Saya berdebar2 menunggu keputusan tersebut mcm saya yg amik exam...he..he...Jam 12 anak sedara call, she got 10As......congratulation dear.....8A1 and 2A2...melayang la duit aku RM800....pokai la bapak sedara kalu slalu cam ni....he..he....
semoga kejayaan ni menjadi pendorong semangat kepada adik2 n sepupu2 yg lain.

2 comments:

Khadijah said...

tahniah!

Miss BumbleBee said...

ala, lapanrat. ada 2ribu lah balance duit gaji...hahahha.

apa kata dr bagi 8rat panas2, a part of that belikan benda2 yg berfaedah dan buleh diguna pakai.

congrats.